Spurt!

Nu är det sista veckan på praktiken, nu gäller det att knyta ihop påsen med alla påbörjade projekt jag har. Jag ska sammanställa VFU-uppsatsen, sammanställa min marknadsundersökning, tipspromenaden, inventeringen och så ska jag hinna med besök på begravningsbyråer, cabaret carwright i vara, mat&vinprovning, samt klippa mig? Har inte bokat ngn klipptid, men jag vill ha en helst nu! Ska försöka fixa det där.

Var på Manãna igår med goa vänner, hade aldrig varit där förrut, men har hört väldigt mkt talats om denna tapasrestaurang. Det var ett väldigt mysigt ställe, gillar idén med tapas och att man får plocka från sina små tallrikar. Schyssta priser var det också. Så nu har jag varit där iaf, hade kanske skyhöga förväntningar som inte riktigt uppfylldes, men sån är ju jag ;-)

Nä, nu ska jag promenera iväg till jobbet, verkar vara väldigt fint väder ute. Idag är det inventering som gäller, räkna räkna räkna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0