Ölbryggeri

Vilken helg! Och den är inte slut än. I Fredags inleddes kvällen med tacopaj och vin på chalmers, mkt vin blev det, och tjejsnack, var längesedan vi hade det. Sedan bjöd jag till lunch på lördagen, pastasallad och sockerkaka, gött var det! BK kom föbi också och hjälpte till att äta upp maten. Sedan drog BK iväg för att brygga öl. Jag hakade på senare på eftermiddagen, då de hade gjort allt det där tråkiga med att konsturera kärl och massa andra praktiska saker. Somliga var utsedda till sekreterare och allt dokumenterades nogrannt. Exempelvis att ämnet evighetsmaskiner diskuterade samt rövarspråket. Jag började dricka vin istället och bidrog med halvdåliga skämt. I dagsläget ligger ölet på jäsning hemma hos EC, vi får se om det blir klart till påsk. Ikväll har vi blivit bjudna på middag på "hemlig restaurang" men jag har redan listat ut vart vi ska. Vi ska äta tapas. Så nu ligger vi här i soffan och väntar på att tiden ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0