miss you!

Är ensam hemma idag, sambon är iväg på en tvådagarskurs i Halmstad, booooring tycker jag. Så nu sitter jag här i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Funderar på vem jag kan ringa till och prata bort tiden med, men det känns som att det bara är jag som ringer till folk numer, håller telefonkommunikationen på att dö ut? Eller är det fel på min telefon?! Särskilt nu när den planerade uppsalatrippen blev inställd känner jag ett ännu större behov att försöka träffa så många vänner som möjligt innan lisebergssäsongen och bröllopssäsongen drar igång, och det är faktiskt inte så många helger kvar. Men vad ska man göra? Näe, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, det är ett lyxproblem med att ha två jobb i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0