Kan inte sova!

Så nu sitter jag här med alldeles för många tankar i huvudet så jag kan inte sova. Inte för att det är några viktiga tankar så, men de håller mig vakna iaf. Det är inte så långt kvar på praktiken nu och det börjar bli dags för rapportskrivningen. Många tankar för mig till rapporten. Har gjort lite jobbiga tabbar på praktiken det senaste, jag antar att jag börjar slappna av för mkt, men jag hoppas på att kunna återhämta mig nu när slutspurten snart sätter in. Dessutom så har tabbarna inte alltid varit mina fel. Nu när det inte är så långt kvar är det ju extra viktigt att jag verkligen tar "arbetstid" till att skriva uppsatsen, vilket betyder att jag inte ska tillåta migsjälv att bli runtbossad till att jobba "på riktigt". Måste faktiskt skriva rapporten.

Bland mina tankar finns även hur jag ska redovisa min VFU muntligt, och att det var längesedan jag stod själv inför en grupp människor själv och pratade, har haft det väldigt bekvämt med gruppredovisningar det senaste. Och hur i sjutton ska jag få ihop en power point? Det är verkligen inte min bästa sida, men jag ska väl försöka luska fram några specialeffekter.

En annan tanke som förföljer mig är hur jag ska lyckas kombinera lisebergsäsongen och bröllopsäsongen i sommar, men som det ser ut nu så ska alla lördagar från maj och framåt fyllas med bröllopsarbete. Om jag får det för liseberg vill säga, det blir ju inte lättare med att jag inte får tag på min hovis på liseberg. Eller a, jag gjorde ett seriöst försök, men har inte följt upp det.

Mitt word-program har börjat bråka med mig också. Hela min dator har varit lite tvär på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0