fokusera vad fäen!

Nu sitter jag här med den jävlarns uppsatsen, sent ute som vanligt, men det är faktiskt vettiga saker som jag skrev förra veckan. Har typ fyra sidor till jag ska fylla ut nu, sen är den klar. Det blir lite konstigt när man skriver uppsats och inte rapport, rapport har ju en viss formalia och uppbyggnadssätt, uppsats är mer back to högstadiet där du bestämde upplägget själv. Har bara blivit väldigt ovan att skriva på det sättet, även om det är enklare att göra som man vill.

Nu har jag iaf skickat iväg mig ngt griniga pojkvän till sina föräldrar för att äta våfflor, byta sommardäck, etc. Det är roligt hur jag, som numer analyserar allting, hittar egenskaper hos min sambo, snart ett-årig förlovningsdag som jag inte upptäckt tidigare. Jag måste faktiskt säga att dessa egenskaper som kan upplevas negativa, ser jag som positivt. Eller så är det så att han tar efter min förmåga att vara sur och grinig. Det kanske inte är så bra i det långa loppet. Idag var han iofs sur för att jag sov bort halva förmiddagen och inte var särskilt kärvänlig när jag blev väckt, men jag hade faktiskt jobbat till 02.00 inatt, PLUS att jag tappade en timma pga sommartiden. Det är kanske inte så många pojkvänner som blir sura över för lite kram och mys i soffan på söndagmorgonen? Så har det inte varit för mig tidigare iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0