Finbesök!

Igår var det middag med min sambos kusiner och tillhörande kusinbarn. "Världens bästa preventivmedel" som pappan så stolt sa. Lilla barnet hann med att både spy, bajsa, snora och "låta" under middagen. Middagen blev såklart lyckad.

Fick det glada beskedet igår att SG anländer till göteborg imorgon kväll, ska bli himla trevligt, självklart ska detta firas med tacos och vin, gott vin såklart ;-) Sen förhoppningsvis kanske lunch hemma hos oss på lördag. Det är nästan så man skulle passa på att klippa håret... men nej, jag är ju sent ute som vanligt. Men jag borde klippa mig, snart, helst förra veckan. Kom igång bra med VFU-uppsatsen igår också, ska göra ett seriöst försök imorgon också, vem vet, kanske bli klar?

Nu har jag blivit iväglurad på ngt sminkparty på fashion house... men men får väl se...

Kommentarer
Postat av: SG

bra!:)

2009-03-19 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0