Pinsamt värre

Som de flesta vet arbetar jag på en restaurang inne på Liseberg. Jag har aldrig påstått att det är en gourmetrestaurang, men har ändå kännt att i år är maten bättre för sin målgrupp. Dessutom är det så mycket mer som spelar in vid ett restaurangbesök hos oss. Mycket att restaurangen är inredd som en tågstation, och självklart min utmärkta service! Har ändå känt mig ganska stolt vid positiv respons från gästerna. Men vad gör GP? Jo, GP sätter en kniv i hjärtat på mig, genom att recensera alla restauranger inne i nöjesparken (nu hittar jag inte länken på gp.se), vad får min restaurang då? En fyr! av fem! Jag skäms. Jag skäms jättemycket, och nu får jag stå ut med sådana kommentarer ifrån gästerna "tänk vad som stod i GP". Det tråkiga är att GP, endast recenserade maten, och dess priser. Ingenting om personalen eller atmosfären, de saker som jag kan påverka. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0