Jä!

Jag skrev faktiskt ett jättelångt inlägg häromdagen om midsommar osv, men det inlägget försvann :-( Sen dess har jag inte orkat skriva om det. Så nu skriver jag om något annat istället. Nu har jag två arbetsdagar kvar sen är jag ledig i två dagar, två soliga dagar vad jag har förstått. Dessa två dagar ska jag njuta av solen istället för att uggla hemma som jag gjorde förra veckan. På onsdag har jag kontaktat min gamla frisör i trollhättan för en klipptid, mitt hår är en katastrof just nu, och detta kräver en van sax. Synd bara att den enda tiden som fanns var kl 9, det blir till att pallra sig upp tidigt. Efter det hoppas jag på en fantastisk dag i Trollhättan med goda vänner, innan det är dags att bege sig hem igen. På torsdag har jag inget planerat ännu, försöka sig på en solbränna kanske?

Nu ska jag snart pallra mig iväg, till ännu en dag i nordens största turistattraktion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0