Tentaplugg/problem

Läget i skolan är så där...

Problem nr 1: Tentapluggar allt vad jag kan och ansåg att jag började i god tid, men känner inte riktigt att jag kommer hinna med att plugga tillräckligt för att klara den här tentan.

Problem nr 2: Min praktik ska börja på måndag, MEN jag har inte fått tag på min praktikplats för de har "julstängt". Har i princip inte pratat med den praktikplatsen sen i oktober :-S detta problem leder till följande dilemma;

Dilemma 1: Hur många gånger ska jag ringa och tala in praktikplatsens telefonsvarare? Har iaf två meddelanden där nu, plus ett mail.
Dilemma 2: Hur länge ska jag vänta på att det ska lösa sig, innan jag kontaktar min kursansvarig (det är indirekt hennes fel att det har blivit så här)?
Dilemma 3: Ska jag försöka hitta en ny praktikplats jättefort, eller ska jag kontakta praktikplats nr 2 (som även är mitt extrajobb 2) och böna och be att de ska ta emot mig hela praktiktiden?

Näe, åter till böckerna, ekonomistyrning är så intressant.... NOT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0