Reflektion

Sådär ja, nu var alla helgerna över och äntligen lite tid som jag själv får bestämma över (själv bestämma över att jag måste plugga som en galning inför tentan nästa vecka). Har hunnit träffa väldigt många människor, men saknar vissa bortfall, ett speciellt i alla fall.

Hade hoppats på att få träffa dig under julen, och jag gjorde mina försök, men det hjälpte inte. Jag kommer ihåg en gång då jag åkte över hela sverige för att vi skulle träffas, din tur att göra samma sak nu kanske?

Kom hem igår efter ett kanon 13dagspartaj! Hur kul som helst, men nu tar jag och min sambo en paus, inte från varandra, utan från umgänge. Inget planerat på två helger nu och så tänker jag låta det vara. Måste hitta inspirationen som jag hade i höstas nu... och det fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0