Praktikplats check!

Det har löst sig med min praktikplats nu i alla fall, ska göra hela min praktik på mitt extrajobb nr 2, ska bli kanon.

Tentan har dock inte löst sig, suck. Och inatt kunde jag inte sova, men imorse gick det jättebra :-S Sov till tio eller ngt, hur sjutton ska jag orka pallra mig upp till tentan som är 08.00 imorgon? Måste leta reda på min räknare också. Är inte så fokuserad på ekonomikurserna överhuvudtaget just nu, har redan mentalt ställt in mig på att ha ett "vanligt" jobb i 10 veckor nu, sen att jag har några tentor som ska göras däremellan har jag förträngt.

På fredag blir det förhoppningsvis lite tentafest och after work, är riktigt partysugen faktiskt. Behöver revansch sen både nyårsafton och 13dagsafton, var inte så partysugen då, men nu jävlar! Ledig på fredag också, så jag kan ladda hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0