Oväntat besök

Idag har det varit väldigt lite att göra på VFU:n så jag har haft tid att pyssla med mitt projekt. Har även haft massa telefontid och bokat in flertalet konferenser.

Dagens lunch på min underbara VFU-plats bestod av ångad sejrygg, riven pepparrot och ägg samt skirat smör SÅ GOTT!

Sen i all ovisshet började jag med middagen i eftermiddags, och helt plötsligt tittar min sambos kompis in genom dörren som har varit bortrest i några månader, oväntat och trevligt, tur att maten räckte. Sen bjöd vi på avec utan kaffe. Hade ju inget. Vår kaffebryggare har dessutom börjat protestera, som allt annat här i lägenheten. Häromdagen gick min laddare till den bärbara datorn sönder, sen rautern, och i helgen gick det två (alla) glödlampor i badrummet. Saknas bara att spisen går sönder, fast det gör inget, jag vill ha/behöver en ny, med dubbelugn!

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0