helgen

Ojoj, VFU:n tar sin lilla tid att jag inte orkar uppdatera här lika ofta, tror det beror på att jag inte har ngt att skriva om vilket betyder att jag inte går runt och funderar på saker. Hur som helst, helgen var späckad med diverse aktiviteter. I fredags var jag på examensfest och blev påhoppad av en tös som förutsatte att hon tydligen ska vara tärna på vårt framtida bröllop (lugn lugn, det är ett bra tag kvar, men ändå!), som tur var ringde en kompis och räddade mig.

Lördagen var fyllt med shopping och fest, eftersom det var finbesök från Karlstad, långväga. Jag var riktigt laddad inför vår shoppingtur, men hittade INGENTING, trist eftersom jag inte shoppar så ofta, nu hade jag faktiskt både tid och pengar. Men nej, jag gick hem tomhänt, till min sambos stora förvåning.

Söndagen spenderades först i soffan framför tv:n med nybakade scones, det ska jag införa som söndagsfrukost tror jag, man behöver lyxa till det ibland. Senare åkte vi till IKEA som är experter på att ALLTID ha slut på det vi ska handla, suck! Kvällen fylldes också med kalas hos min blivande svärmor där jag är tacksam över mitt intag av alkohol, hade nog inte överlevt annars, men det var ju tur att farmor fick sin vispade grädde till kaffet. Slutet gott, allting gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0