våren närmar sig!

Idag är jag inte på min praktikplats, ska ut och intervjua lite Mölndals-bor i eftermiddag för en marknadsundersökning. Min lördagsmiddag med fisk och choklad i kombination var fantastiskt god! Det ska jag göra fler gånger.

Igår spelade jag poker med några "främlingar" (kompisars kompisar osv), pokerspelet gick sådär, men vilka trevliga människor! Bara det att vinstpoten går till nästa pokerkvälls öl och snacks är helt underbart, igår kväll blev det en ganska bra pott. Längtar redan till nästa gång.

Igår var vi även på både IKEA och hornbach, fick äntligen tag på mina gardinringar, de var tydligen utgående artikel så vi fick bege oss till bäckebol. Köpte även en hylla till köket/kontoret. När vi åkte till hornback fick man härliga flaschbacks från våra renoveringsinköp, det var ju ett tag sedan, men nu har vi iaf TITTAT på lister och trösklar, konstaterat att det är dyrt, men att det bara är att gilla läget och mäta lägenheten
. många lager av tapeter blev det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0