Så ska det låta!

Äntligen, ikväll börjar underhållningsprogrammens underhållningsprogram så ska det låta! Äntligen har de dammat av peter knött på honom kostymen (med diverse tveksamma färgkombinationer) och låter honom brista ut i fantastiska programledaregenskaper. Men nu ska jag inte tjata om hur underbart detta program är, men jag ska skriva om Peter. Denna underbara "nerd" som gått från ett löjligt raggarprogram via halvdåliga komediserier till sveriges bästa underhållningsprogram. Ja, jag jämför det med allsång på skansen utan problem. Jag har en dröm, jag vill ut och shaka järnet med Peter på dansgolven, han verkar vara så kul och har inga hämningar alls! Lite halvful töntig stil, men ändå så klockren. Men nu gäller det, klockan är 20.00 och det är fredag, det betyder så ska det låta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0