lånly

Jag väljer att inte inte inte skriva om melodifestivalen idag, för det var bannemej inget som var värt att skriva om!

Nu har jag precis kört iväg min sambo till centralstationen och fått hans kompisar att dyrt och heligt lova att ta hand om hans rygg. Jag har en känsla att vi hade lite olika definitioner av att "ta hand om smärta" men men. De ska till den stora huvudstaden och kolla de gamla avdankade rocklegenderna AC/DC. Så nu är jag helt enkelt ensam i lägenheten hela söndagen och hela natten som följer. What to do?

- Äta pastasallad med massa fetaost (min sambo gillar inte kaninmat)
- Äta sjuuukt mkt vitlöksdipp med nachochips
- Mysa i pyamasbyxorna hela dagen
- Sitta framför datorn hur mkt jag vill
- Kolla reprisen av let´s dance

Med andra ord, en helt vanlig söndag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: SG

haha, jag är också sambolös i helgen.. han är i riga och inte har jag hört ngt från honom, så jag utgår från att han gått vilse där i öst.. vaddå, gillar du inte smöriga idolpojkar i frack, haha! puss

2009-02-22 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0