Fegis

Nu har jag ett fjortisproblem = smsproblem. Har en polare som jag reste land och rike runt för att träffa och vi var oskiljaktiga ett bra tag i gymnasiet, men nu har mer eller mindre varit besviken och förbannad då jag verkligen ansträngt mig med telefonsamtal, mail osv, för att hålla kontakten. Men när man får noll respons tillbaka orkar man till slut inte. Fick ett sms nu häromdagen, "hej hur är läget". Det är nog den värsta typen av sms att få ifrån en vad man tror är en "riktig kompis", bryr man sig, ringer man, det tycker jag iaf. Jag trodde verkligen att jag accepterat hela grejen med att min så kallade "riktiga vän" helt enkelt inte orkat engagera sig, men jag blev jätteupprörd över att få detta sms:et, det hade varit bättre att han inte hörde av sig överhuvudtaget. Jag har fortfarande inte lyckats svara på sms:et då jag inte vet hurvuda jag vill dra upp den här diskussionen igen, för det har jag tidigare, och då blev jag lovad att det skulle bli ändring, men det har det ju inte!

Suck!

Kommentarer
Postat av: Maria

VA?!?!?!! Oh no! han gjorde det igen! skickade samma sms till oss allihop! jag fick också ett medelande från honom häromdagen! Jag som trodde att han verkligen saknade mig och att det var därför han hörde av sig. slår vad om att sia fått ett liknande sms samtidigt också..

2009-02-17 @ 22:43:10
URL: http://littlebylittle.blogg.se/
Postat av: Karin

är så roligt när man känner sig speciell... men vad hade man väntat sig...

2009-02-18 @ 08:48:49
URL: http://restaurangstudent.blogg.se/
Postat av: SG

nej, det fick jag inte.. haha, så lite speciella är ni nog ändå :S eller så är jag fruktansvärt ospeciell...

2009-02-23 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0