det flyter...

Idag var det en lugn dag på vfu:n inga konferenser bokade så jag kunde fixa lite med diverse uppdrag. Fixade med vår dryckeslista och letade fram information om våra öler, skrev lite kuriosa och bestämde drinkar som ska finnas på vår apertifmeny. Lade även in massa nya bokningar i systemet, så nu har jag nästan lärt mig :-) äntligen, det tog bara 3 veckor eller något sådant. Tyvärr resulterade detta i massa jobb framför datorn som INTE befinner sig i ett ergonomiskt läge så att säga, inte för mig som är lite längre än de som arbetsplatsen är anpassad till. Därför var jag helt slut och illamående när jag kom hem idag, men med lite pizza i magen blev allting bättre.

På söndag vet jag en speciell person som fyller år, min karl blir hela 26 år, bara 4 år kvar till 30 med andra ord. Näe, nu ska jag vara snäller. Det ska bli kul med kalas på söndag, vi får fira lite på tu man hand på lördag med gott vin och mat. Efter att vi förberett tårtorna som det ska bjudas på när "närmsta" familjen kommer på kaffe och tårta. Vi blir cirka 20 pers med allas flickvänner och pojkvänner, suck, det går ju verkligen inte att ha "ett litet kalas". Men vi ska nog trolla fram sittplatser till alla, och hur svårt kan det vara att göra tårta och koka kaffe till 20 pers? Kanske skulle satsat på knytkalas istället, haha...

Kommentarer
Postat av: SG

stoor "släkt" du har karin! haha! puss ps. visst blir dom gamla pojkarna:D men det är bra, det får oss att känna oss unga, haha! om jag inte kommer ihåg, eller om claes har bytt nr eller nåt annat olämpligt, så får du hälsa honom så mkt!

2009-02-14 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0