Brownies

Igår köpte jag en köksvåg, har inte behövt någon tidigare, men efter att jag fick ca 1,5 kg nedsmält choklad i en "tårtbit", har jag äntligen tagit mig i kragen och inhandlat en köksvåg. Igår var det premiär, jag gjorde brownies, har inte bakat på evigheter, det blev jättegott, men disken står fortfarande kvar och väntar på mig.

Igår hade jag en riktigt slappardag, kanske dags att pallra sig in till stan och få lite ärenden gjorda idag? Jag behöver handla en present till syrran, hämta en bok till C och kanske lite nya underkläder hade suttit fint. Kanske springer in på systembolaget när jag ändå är där, har åttagit mig att köpa vin till helgens kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0