Examensarbete!

Okej, håll i hatten; det här är vad som snurrar i huvudet just nu och följande inlägg kommer inte följa någon sans och reson.

Igår fick vi information om examensarbete, tidigare hade jag tänkt börja oroa mig för uppsatsen i slutet av februari, början av mars, på ett ungefär. Men nej då, igår fick vi informationen att i slutet av januari, ska vi smygstarta uppsatsskrivandet samtidigt som vi läser en annan kurs. Detta innebär att det ska samtidigt som den andra kursens tighta schema ska hitta ett ämne, lämna PM och tidsplan, hitta relevant litteratur, och framför allt hitta en skrivarkompis! Det här upplevde jag som väldigt stressande och jag behövde inte alls den informationen nu, de hade kunnat vänta tills efter jul.

Så, jag har nu tackat nej till skidresan, pga detta och tidsbrist. Tråkigt!

En skrivarkompis ja, klassen blir helt plötsligt väldigt liten men jag hoppas att någon vill skriva med mig. En postitiv sak att var att hela kroppen blev varm när de började prata om var när uppsatsen tas upp för bedömning och redovisning. OCH framför allt när vi ska göra en mindre redovisning på examensdagen, och sedan ta examen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0