Stängning

Jobbar stängning varenda kväll nu typ, eller a, jag jobbar inte öppning iaf. Det är väldigt drygt att sitta hela förmiddagen och vänta på att arbetspasset börjar, för att sedan jobba till 23.30. Näe, inte kul.

Annars så saknar jag min semester lite, då var det fortfarande gott om tid att plugga inför tentan. Det var även en månad kvar tills min sambo blir arbetslös. Nu börjar båda momenten närma sig och jag ser inte någon bra lösning. Nästan halva personalstyrkan på nöjesparken har sagt upp sig eller blivit sjukskrivna, så det är inte läge att byta bort arbetspass för att jag ska plugga, å andra sidan behöver jag pengarna. Min sambo har inte hittat något jobb ännu.

Näe, längtar tillbaka till finland där det största och enda bekymmret var huruvida ölen skulle räcka en dag till eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0