Våren är i Göteborg!

NU har våren äntligen kommit till Göteborg, överallt har uteserveringarna öppnat och jag kan knappt vänta tills jag själv sitter på uteserveringarna och dricker kaffe, eller vår egna balkong (med fint trallgolv) men det lär inte bli mycket med det, den här kursen blir tuff, men kul. Blev kanske inte lättare när vi fick vår gruppindelning igår, men jag försöker vara den positiva projektledaren, ska fixa och dona så att alla känner sig omhändertagna. Som sagt, jag blev utsedd till projektledare eller slavdrivar´n om man vill kalla det för det, spännande. Hittills har jag skrivit ner ett kontrakt till alla fyra gruppmedlemmar att skriva under, det blev väldigt bra faktiskt. Självklara saker iofs, men det kan vara bra att ha det nedskrivet från början så det inte sker några missförstånd. Har även sett ett stort intresse i gruppen och vissa är lite otåliga och har redan börjat, bra initiativ helt enkelt, det stressar mig lite iofs, kontrollfreak som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0