städar... inte...

Nu har jag röjt i lägenheten, men jag har inte dammsugit eller gjort iordning köket, så egentligen har jag lika mycket kvar som jag redan gjort. Men varför är det så svårt att avsluta?! Jag är faktiskt expert på att påbörja saker utan att avsluta dem, eller avsluta dåligt. Inte sådär jättebra egenskap kanske. Sen ska jag åka och handla. Nu kan man ju undra vart min sambo håller hus när jag sliter här hemma med städ, tvätt och inhandling av varor? Jo, han tappar upp BKs nybryggda öl på flaskor, och dricker till antar jag. Å andra sidan anledningen till att jag städar är mina klasskamrater som ska plugga hemma hos mig imorgon, så det är ju faktiskt mitt fel lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0