söndag (i brist på rubrikfantasi)

Nu har jag kompletterat färdigt min dumma VFU-uppsats, det tog inte så lång tid, men nu ska det bannemej bli högsta betyg! Gjorde kompletteringen mest i ilska, och då jobbar man faktiskt ganska bra. I går var det som sagt premiär på liseberg, laddade ordentligt och var redo för en riktigt tuff arbetsdag. Vad fel jag hade. Det hände typ ingenting på min station och inte fanns det några nya att lära upp heller. Så dagen bestod mest i att reta gallfeber på köket och försöka se upptagen ut mellan varven. Har bytt menyer också, eller uppdaterat dom lite, blev faktiskt riktigt schysst. Layouten var också ny, så det såg riktigt fancy ut. Synd bara att de har bytt ut våra arbetskläder. Förrut hade vi fina, tunna kostumbyxor och kjolar som gick nedanför knäna (kjolarna alltså). Men nu har vi fått vad jag kallar industribyxor, det känns så iaf, typ svarta jeans/chinos med jeansfickor på rumpan. Väldigt obekväma, PLUS att det är väldigt små storlekar så jag fick gå upp tre storlekar för att de skulle passa i midjan, grrrrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0