Kickoff - efteråt

Nu sitter jag här i soffan, och tänker tillbaka på gårdagen. Ska väl egentligen vara i skolan, men jag har precis vaknat nu, så det känns ganska meningslöst. Åter till gårdagen, kickoffen inleddes på tyrolen men "flöti" pizza och öl. Precis innan jag gick på ölen ringde min sambo när jag stod i matkön. "Blabalablabla" Va? Vad säger du? "Bla bla bla bla?" Älskling jag hör inte! Jag kunde verkligen inte tyda vad han sa, sen visade det sig att han hade hittat några köksknivar på nätet som tydligen var bra, som han ville beställa. Åter till kick off, träffade de tre nya tjejerna och alla "gamla". Någon hade gift sig, en annan hade hittat pojkvän, den tredje hade blivit singel osv. För min egen del har det ju inte "hänt" något, men det är väldigt skönt tycker jag! Efter pizzan var det dags för spelhuset, spendrups stod där också och bjussade på öl, vin och cider. När spelhuset stängde drog vi vidare till stage door, där blev det mera dricka och jättegoda nachos med aioli. Mumma!

Nu funderar jag på att äta popcorn till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0