Inför valborg

Såg precis väderprognosen, valborg blir kanon! Jag ska pressa som sjutton för att få den där solbrännan, vet ju aldrig vad den svenska sommaren bjuder på sen, så det gäller att passa på. Valborg bjuder för övrigt inte på så mkt, ganska skönt faktiskt. Vi ska eventuellt till Kungsbacka på torsdag, en försenad påsklunch på fredag och jobba på lördag.

Idag har jag lite småtrevliga saker att pyssla med, det bästa är att jag arrangerat en fika med mina käraste studiekamrater i efter föreläsningen idag. Har beskrivit i tidigare inlägg att jag saknar att plugga med dom. Så i eftermiddag ska vi sitta på godtycklig uteservering och klaga över våra projekt :-). Projektet ja, halva tiden har gått nu, alltså borde vi kommit hälften. Känns som att vi inte har gjort det. Men igår var jag jätteduktig och skrev färdigt bakgrunden, flödesschema, platsannons och började med personaldelen. Det var mer än vad andra gjorde iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0