Helg!

Nu är det fredag = helg! Jag ska jobba lite med vårt projekt själv idag, ska bli skönt att få lite egentid, det har varit två intensiva dagar nu med sociala sammankomster. Sen ska jag iväg på ett uppföljningsamtal med min kursansvariga gällande VFU. Ska bli intressant och se vad hon har att säga.

I eftermiddag blir det nog en after work med delar av gänget. Eftersom vi alla är i olika projektgrupper nu så träffas vi inte ofta, ska bli kul att höra hur det går för dem. En annan fördel är att jag gör ngt med mina vänner också, så min sambos vänner får en liten paus från mig, hahahaha.....

Förrutom After work ikväll består helgen utav jobb imorgon kväll/natt, servera lite. På söndag är det.... 1-årig förlovningsdag! Det har gått ett år! Inte för det är så tacksamt med förlovningsdag på söndag, för tydligen har "lyxkrogarna" stängt på söndagar, dåligt. Fond, swedish taste, kock o vin, sjömagasinet, basement... stängt är det... suck. Sen behöver man såklart inte gå på dyr restaurang, men jag vill komma ifrån avenyn. Heaven 23 är ju öppet, men vi har varit där nu, det hade varit kul att testa ngt nytt. Men men, vi får väl se vad det blir. Låter som jag har världens i-landsproblem på mina axlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0