Friday!

Igår eftermiddag redovisade hälften av klassen sina VFU-arbeten. Det var kul att höra vart alla hade varit, med blandad utdelning. Skönt för oss andra som redovisar nästa vecka att få lite inspiration till hur man ska göra med sin redovisning. Mitt största hinder är väl att hitta alla funktioner på Power Point, inte min starka sida, får ägna lite tid i helgen till detta.

Helgen är än så länge *fingers crossed* fri och oplanerad. Hoppas att det fortsätter så, vi behöver greja lite hemma, dels med vår fina balkong och dels rå om varandra lite. Det är inte så många helger kvar till lisebergspremiären, och då lär det inte finnas en ledig stund kvar till oss. Det är lite av samma anledning som jag inte känner för några påskaktiviteter. Lite osocialt, ja, men jag behöver ladda batterierna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0