Panik!

Usch, hade ännu en oförståelig föreläsning idag, det är inte roligt att vara totalt nollställd inför nästa veckas tenta, sen satt jag under lunchen och klagade över allt och alla, efter många försök till att seriöst plugga på en tenta medan de andra pluggade omtenta gav jag upp, I need my studyfriends for this. Jag pluggar verkligen bäst i grupp, där mina kära vänner kan förklara saker och ting för mig, nu när de är upptagna med annat tentaplugg kommer jag loosa big time.

Jag gav upp så stort att jag gick och klippte mig istället, på ett nytt ställe med en övertrevlig kille som gav mig kaffe och tog hand om jackan. Tjejen som klippte mig var också väldigt snäll, envis, men snäll, hon fick som hon ville till slut iaf, vi får väl se vad som händer när jag duschar och ska få ihop det här själv :-S

Ska på restaurang ikväll, avskedsmiddag för några kompisar som ska jorden runt, inte helt fel, kommer uppdatera med en seriös recension av den valda restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0