åter

I mitt försök att tentaplugga kände jag väldigt mkt för att skriva här. Fick ett väldigt positivt tentabesked i veckan, klarade marknadsföringen *skryt* Synd att inte mina polare klarade den bara, svårt att vara glad då, men somliga får skylla sig själva. Som belöning har jag införskaffat nya skor (som jag inte fryser så mkt i). Fikade/lunchade med en av mina kära kamrater igår och diskuterade det där med tentaångest, det handlar om att ha nerverna i styr helt enkelt, visst låter jag smart och duktig? Näe, det har nog ärligt talat varit rena turen att tentorna gått bra hittills.

Ikväll ska jag och min sambo, städa... städastädastäda... av ngn konstig anledning har man bättre förutsättningar att plugga om det är nystädat. Sen är planerna att det ska vara en ölprovning i lägenheten på fredag, lika bra att vara ute i god tid med att göra hemmet respektabelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0