Ny kurs, nya tag

Idag börjar jag ytterligare en enl ryktet sjukt svår kurs. Men jag är laddad, revansch! Ett litet problem med kursen bara är att flertalet av lektionerna börjar 08.00 på morgonen, uuuugggghhhh... så nu är det verkligen fortfarande mörkt när jag går till spårvagnen. På med reflexerna (fast de har varit på ett tag nu).

Var på Liseberg igår, hälsade på jobbet lite, skönt när man blir välkomnad med kramar! Tyvärr hade de jättemycket att göra just när jag och CG kom, men ändå. Vi har tydligen utökat personalen, en stackars bartender från Gretas på 18 bast. Stackars liten, han kommer inte få det lätt. Men det är alltid kul med lillebrorsmaterial.

Är inne i en bra samboperiod, det brukar vara bra annars, men jag tror att julen påverkar mig positivt även om jag inte vill.

Löv!

Kommentarer
Postat av: Bebben

Så du menar att ni är ännu gulligare än vanligt mot varandra nu? Tur att jag inte träffar er så ofta;) Hade blivit fruktansvärt avis!

2008-12-12 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0