näe, ingen tenta då

Näe, nu sitter jag här i soffan medan mina studiekamrater våndas i tentasalen. Men jag hade en väldigt mysig kväll igår med god mat, tillagad av mig själv så klart, stekta kycklingfileér som jag spetsade med en klick cantadouost och lindade in i bacon, lade dessa i en form och slog över grädde, blandat med lite balsamicovinäger och pressad vitlök, wosch in i ugnen och såg till så baconet blev knaprigt.... serverades med ugnsrostade rotsaker. Mumma vad gott det blev!

Ikväll funderar jag på en kryddstark gulaschsoppa och kanske åka till liseberg sen, lär ju inte hinna det någon annan dag, och gratisbiljetter har jag ju.

Överväger fortfarande att gå ut med min blogg "in public" bland mina vänner. Vet inte om mitt behov av att vara "hemlig" är större än behovet av att jag vill ha fler träffar i statistiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0