julfesten blir av!

Jä, efter att jag blinkat med mina långa ögonfransar och lagt till hundvalpsblicken (ja, jag har en sådan) blir det förfest hemma hos mina föräldrar på juldagen. Härligt. Igår begav jag mig ut till Partille för att inhandla julklappar, var ute i god tid för att slippa den värsta stressen i köpcentrat. Fick inhandlat alla klappar tror jag, ska kompletera CGs julklapp lite, men jag vet vad han ska få iaf. Hittade en jättesöt klänning till migsjälv också, grönrutig med ballongkjol, perfekt för juldagen! Premiärvisade den igår på julbordet med mina föräldrar. Den blev godkänd. Ser verkligen fram emot juldagen nu! Idag gör jag min sista dag för säsongen på liseberg, ska bli skönt fast det har varit väldigt roligt. Julen på liseberg är så mycket bättre än sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0