Inför julen

Julens späckade schema

fre 19 dec: julbord på mitt extrajobb med mina päron
sön 21 dec: julskinkeprovning i Kållered OCH personalfest på jobbet
mån 22 dec: firande med Fam K och G i Kållered
tis 23 dec: hem till mina päron och baka pepparkakshus
Julafton (innan fyra): frukost hos mina päron och sammanslutning inför den mest stressigaste dagen på året, jullunch, träffa mormor, kalle anka, julklappar.
Julafton (efter fyra-snåret): Sätta sig i bilen, köra i 50 min till Kållered för att fira med Fam G. Julmat, glögg, julklappar, osv...
Juldagen, eftermiddag: Bege sig hem till hemmastaden igen för att festa med alla kompisar som kommer hem över jullovet.
Annandag jul: kurera och förhoppningsvis åka hem till vår lägenhet så fort som möjligt.... äntligen hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0