helg igen

Ja, då var det fredag igen. Sitter och väntar på att klockan ska slå "jobbdax". Jobbade i går på en jullunch, det var jättekul och gick jättebra, det var ett tag sedan som jag jobbade tillsammans med restaurangchefen som anställde mig, så det var skönt att träffa henne. Jag har jobb framför mig hela helgen, som avslutas med ett arbetspass på Liseberg. Har börjat fundera lite på julklappar och kommit fram till att det går inge bra, har några förslag till vad jag ska köpa till min sambo, men till mamma och pappa och tillhörande syskon är svårt! Själv önskar jag mig massa saker, helst saker till mig, eftersom det senaste året mestadels bestått utav inredningsköp till lägenheten. Läste en annan blogg som utmanade andra bloggare att skriva en önskelista med tre hårda, tre mjuka och tre viktiga önskningar. Här är mina;

Tre Hårda
- Wii
-Skidhjälm
- Något kul sällskapspel

Tre Mjuka
- Stickad kofta
- serveringskor (räknas som mjuka?)
- kudde

Tre viktiga
- Att CG får behålla jobbet
- Att jag får träffa alla mina thn-vänner på juldagen, med förutsättning att de mår bra
- En stressfri jul... hahahaha....

Näe, ska man gå ut publikt med bloggen nu kanske? Känns lite elakt att snoka runt på alla andras bloggar utan att blogga själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0