detta eviga pluggande

Efter flera dagar med intensivt pluggande i externredovisning förstår jag fortfarande ingenting. Satt i flera timmar igår med skatter och inte klarnade det då heller. Grupparbetet är iaf klart och det ska redovisas idag, sen borde jag sätta mig ner igen och plugga till midnatt... Men jag tänker faktiskt inte göra det, för det hjälper inte dagen innan tentan, överväger att inte skriva tentan överhuvudtaget. Det är ett garanterat underkänt resultat jag får iaf. Men det som irriterar mig om jag inte skriver tentan är att jag ger upp, jag och min kompis diskuterade igår att man inte var nervös inför denna helvetestenta, vi vet att det kommer gå åt skogen iaf. Slut på gnällande över det nu.

I måndags hade jag och CG bott i lägenheten i ett år, detta firades med glögg och pepparkakor i soffan. Mysigt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0