Middag för kräsna väninnor?

Efter många om och men har det slutat med att jag ska ha middag/förfest för ett par av mina barndomskompisar. Har kännt de flesta vääääldigt länge och börjar kanske inse att vi inte har så mkt gemensamt längre. Dessutom är de oartiga. Men mitt partyhumör överväger bitterhet så ikväll ska det dansas!

Nu återstår det vad jag ska bjuda på, en gillar inte vitlök, den andra inte lök, den tredje inte paprika, den 545:e gillar inte ngt annat. Så det är inte helt enkelt. Funderar på att göra en "barnsallad" där alla får blanda själva, hade ju ändå hoppats på att vissa skulle växa upp inte bara i huvudet utan i smaklökarna

Käkade luch idag på ett kafé i vasastan. Det var ett populärt ställe med tanke på hur mkt folk och stamkunder det var. Men det kändes lite för ogenomtänkt. Ska det vara meningen att du ser in i diskrummet från kassan? Maten var helt okej, käkade en tacostallrik, inte den godaste jag någonsin ätit, men hungrig var jag (efter x antal timmar på gymmet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0