Förlovad och busprovning

Jepp, precis som jag förutspådde är jag nu förlovad, med min sambo :-) Vi kan även kalla honom livskamrat, själsfrände, han med ett stort H osv... Allt skedde på vägen till danmark, då min kära tar tag i trubadurens mikrofon och frågar mig om jag vill förlova mig med honom. Efter skakande och tårdrypande fick jag fram ett ja. Kompisarna jublar, systern gråter och själv är man bara lycklig lycklig. Fin ring var det också. Förkylt var det med.

Söndagen bestod i att åka runt till nära och kära och berätta om den lyckliga händelsen. Alla var jätteglada för vår skull och vi blir bara säkrare och säkrare på att det är rätt.

Idag hade vi busprovning i skolan, tjejerna mot killarna, 18 glas med okänd dryck/sprit. Gissa vilka som vann, vi såklart! Ikväll är det vinprovning och choklad, det ska bli jättekul, bara jag hittar pappret med kursnr på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0