BarnPizza

Nu har jag laddat om och mitt partyhumör är starkare än någonsin! Lösningen med maten blev helt enkelt, pizza, som vi gör själva såklart! Gött och fullt med onyttiga saker som man behöver ibland.

Har köpt en ny outfit kvällen till ära, lite somrig kanske, men det handlar om att övertyga moder jord att det är dags för det nu. Klimatförändringarna borde faktiskt föra lite positiva saker med sig.

Jag har städat lägenheten, därav köket med. Glänsande fint är det. Jag har lagt fram min spritbok (kurslitteratur) och även broschyrer med förlovningsringar, så jag får prata sprit och om den kommande förlovningen med min sambo.

Mina vänner är inte så bra på att passa tider, klockan är sju och jag ser ingen vän i närheten ännu. Vilket borde ge mig lite mer tid att putsa till lägenheten perfekt, men det orkas inte med, måste ändå städa imorgon efter kvällens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0